Якщо ваше замовлення не прибув до передбачуваної дати доставки, ми вам раді допомогти. Перед тим як зв'язатися з нами, спробуйте:
Перевірити за допомогою посилання відстеження посилки, включеної в ваше електронне підтвердження відправки, де саме на даний момент знаходиться ваша посилка (якщо відстеження можливо для вашого замовлення).
Зайти в Мій особистий кабінет, щоб перевірити, що у нас правильну адресу доставки вашого замовлення, а також переконатися в тому, що ваша контактна інформація все ще актуальна.
Перевірити, що ви не пропустили електронне повідомлення, sms-повідомлення або повідомлення про спробу доставки від одного з наших перевізників. Можливо, що ваша посилка очікує вас в місцевому поштовому відділенні або депо доставки, або, може бути, вам необхідно домовитися про повторну доставці.
Запитати у сусідів, щоб переконатися в тому, що вони не прийняли посилку від вашого імені.
Якщо ви все ще не можете знайти вашу посилку, будь ласка, зв'яжіться з нами, використовуючи форму для зв'язку праворуч від питання, і вставте ваш номер замовлення. Ви також можете зв'язатися з нами по електронній пошті. Ми відповімо вам протягом 12:00 і зробимо все можливе, щоб знайти вашу посилку. Якщо ми не зможемо цього зробити, ми повернемо вам гроші за покупку (повернення грошей не доступний, у разі якщо покупець вибрав безкоштовну-економ доставку).
Наша відповідь може зайняти деякий час, але ми зробимо все можливе, щоб якомога швидше розв'язати вашу проблему.

10-2.png     8-2.png     20.png


Accept

Ми використовуємо різні файли на веб-сайті та при листуванні по електронній поштіщоб надавати вам свої послуги й поліпшувати якість взаємодії з нашою службою.