Після реєстрації та підтвердження замовлення ви почнете отримувати від вас повідомлення по електронній пошті, у тому числі розсилку новин, повідомлення з підтвердженнями замовлень і повернень, а також відповіді від Служби підтримки.
Є кілька причин, за якими ці повідомлення вам не доставляються.
Ваша програма / сервер електронної пошти може приймати наші повідомлення за спам. Для того, щоб вирішити цю проблему, додайте contact@modny.com.ua в список контактів / адресну книгу програми.
Переконайтеся, що адреса, яку ви ввели при реєстрації на сайті, вірний. Для цього просто увійдіть в Особистий кабінет (якщо ви пам'ятаєте адресу, яку ви використовували раніше). Якщо адреса невірний, вам потрібно ввести всі зміни самостійно, так як ми не зможемо зробити це за вас навіть на ваше прохання.
Якщо це не вирішило вашу проблему, зв'яжіться з нашою Службою підтримки. Детально опишіть проблему. Ми зробимо все можливе, щоб її вирішити.

10-2.png     8-2.png     20.png


Accept

Ми використовуємо різні файли на веб-сайті та при листуванні по електронній поштіщоб надавати вам свої послуги й поліпшувати якість взаємодії з нашою службою.