Міжнародна доставка Доставка за 24 години*
ЧОМУ Я НЕ МОЖУ ВІДКРИТИ МІЙ ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ?
Щоб робити покупки, а також переглядати і відстежувати свої замовлення, вам необхідно увійти в ваш Особистий кабінет. Якщо не відкривається сторінка входу в особистий кабінет, ми можемо порадити вам...
ЧОМУ Я НЕ ОТРИМУЮ ПОВІДОМЛЕННЯ І РОЗСИЛКУ ПО ЕЛЕКТРОННІЙ ПОШТІ?
Після реєстрації та підтвердження замовлення ви почнете отримувати від вас повідомлення по електронній пошті, у тому числі розсилку новин, повідомлення з підтвердженнями замовлень і повернень, а також...
ЯК МЕНІ ВІДМОВИТИСЬ ВІД ПІДПИСКИ НА РОЗСИЛКУ?
Якщо ви більше не хочете отримувати нашу розсилку, ви можете легко відмовитися від неї одним із таких способів.
Натисніть на посилання в одному з наших листів...
Якщо ви забули свій пароль, хвилюватися немає про що: ви легко зможете знову зайти в свій Особистий Кабінет.
Загляньте на сторінку входу в правому верхньому кутку сторінки. Натисніть на кнопку...
Ви можете змінити свій пароль, адресу електронної пошти та будь-яку іншу інформацію в будь-який момент. Для цього відкрийте свій обліковий запис і натисніть кнопку "Змінити мою інформацію"...
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ОТРИМАНИЙ ХИБНИЙ АБО БРАКОВАНИЙ ТОВАР?
Ми прагнемо відразу ж розібратися з проблемами, пов'язаними з доставкою помилкового чи бракований товару.
Будь ласка, зв'яжіться з нашою Службою підтримки, і вкажіть номер вашого замовлення, а також...
ТОВАР ВІДСУТНІЙ В ОТРИМАНОМУ ЗАМОВЛЕННІ, ЩО РОБИТИ?
Товари могли бути відправлені в окремих посилках, тому просимо вас зайти в вашу електронну пошту і перевірити, чи не надійшло вам повідомлення про те, що ваш товар прибуде окремо...
ЧИ МОЖУ Я СКАСУВАТИ ЗАМОВЛЕННЯ?
Якщо ви вибрали доставку поштою, ви можете скасувати своє замовлення протягом однієї години з моменту розміщення замовлення...
ЧИ МОЖУ Я ЯК-НЕБУДЬ ЗМІНИТИ СВОЄ ЗАМОВЛЕННЯ?
Ми не в змозі змінити будь-яку частину вашого замовлення, спосіб доставки або оплати після того, як ви підтвердили ваше замовлення...
Ми використовуємо різні файли на веб-сайті та при листуванні по електронній пошті, щоб надавати вам свої послуги й поліпшувати якість взаємодії з нашою службою.